vrijdag 15 februari 2013

China Glaze Avant Garden

Hee allemaal,




Hebben jullie al de nieuwe mooie lente collectie gezien van China Glaze? Als je het mij vraagt een super leuke collectie!

De collectie bestaat uit zes lente kleuren en zes mooie pastel lakken! Ik ben dol op pastel kleuren en keek dan ook echt uit naar deze mooie collectie. Kijk snel mee naar de twee setjes:


De Avant garden Blooming Brights


  • Budding Romance 
  • Sunday Funday
  • Fancy Pants
  • Snap My Dragon
  • Passion for Petals 
  • Mimosas Before Manis




Avant garden Pastel Petals .... ooooh wat zijn ze toch mooi!!


  • Life is Rosy
  • Pink-ie Promise
  • Tart-y for the Party
  • Fade into Hue
  • Keep Calm paint on
  • Dandy lyin around

Naast deze setjes zijn de lakken natuurlijk ook los te verkrijgen!
De collectie ziet er veelbelovend uit en ik ben dan ook zeker van plan enkele lakken uit deze collectie aan te schaffen. Vooral de pastel tinten ben ik fan van! Mijn aandacht gaat ook uit naar de witte lak. Een mooie witte lak is altijd een aanwinst voor mijn collectie. 


De lakjes zijn onder ander verkrijgbaar bij Nailways.  De setjes kosten 34,95 euro. Per stuk zijn de lakken verkrijgbaar voor 5,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten