donderdag 28 februari 2013

Hello Kitty Nails

Hee allemaal,





Jaja... ook ik ga mee met de Hello Kitty hype. Hier is dan ook mijn Hello Kitty nail art!
Als basis gebruikte ik Orly Elation Generation en op de detail nagel Golden Rose Jolly Jewels 109.

De dekking van Elation Generation is erg goed zoals jullie al eerder konden lezen. Het Golden Rose lakje daarin tegen viel mij wat tegen. Met drie laagjes scheen mijn nagel nog steeds wat door. Ik besloot dit zo te laten omdat ik er toch een nail art over wilde maken. Wil je de nagellak zonder nail art dragen is een vierde laagje geen overbodige luxe. De lak droogt wel goed en snel op daardoor is het niet een groot probleem dat er vier laagjes nodig zijn om hem goed dekkend te krijgen. Je zou natuurlijk ook een roze lak er onder kunnen doen waar je de Golden Rose lak als een soort topcoat over aan brengt.


Hello Kitty schilderde ik met acrylverf op mijn detail nagel. Dit gaf wel een leuk effect. Omdat ik de andere nagels daardoor wat kaal vond over komen besloot ik daar ook nog een nail art op te maken. 



In het midden van het bloemetje bracht ik een rhinestone aan. Dit maakte de nail art helemaal af.
Wat vinden jullie van deze Hello Kitty creatie? 

De lakken die ik gebruikt heb zijn:

Milani basecoat/nailgrow
Maxnails topcoat
Orly Elation Generation
Golden Rose Jolly Jewels 109 

1 opmerking:

  1. Zijn er nog meerdere make-up spulletjes te koop van dit Hello Kitty konijntje?

    BeantwoordenVerwijderen