zaterdag 2 februari 2013

Nail art - Mcdonalds

Hee allemaal,


















Deze keer heb ik een leuke nail art voor jullie waar je misschien zelfs trek van krijgt. Mcdonalds en zelfs Ronald Mcdonald (de clown) ontbreekt niet. Lees gauw verder!

Laatst waren we aan het eten bij de Mcdonalds en zag ik de leuke clown staan. Direct kwam het idee in mij op om een nail art te maken met deze leuke clown. Na even denken besloot ik om al mijn nagels te voorzien van een nail art uit de losse hand. Ik wilde graag een cheesburger , frietjes, de clown en een cola op mijn nagels.
















Thuis besloot ik dit idee verder uit te werken en al snel pakte ik mijn benodigdheden om deze creatie te kunnen maken. De clown had ik vrij snel op mijn nagels en was een totale meevaller. Voor mijn gevoel was hij gemakkelijk te schilderen. Mijn idee dat de clown het lastigst zou zijn viel gelukkig dus mee. De frietjes, hamburger en cola zaten tegen mijn verwachting in ook vrij snel op mijn nagels. Een totale meevaller dus.. en al zeg ik het zelf: '' Het resultaat mag er zijn''.  Natuurlijk ben ik ook ontzettend benieuwd wat jullie er van vinden. Is het goed gelukt en zouden jullie deze nail art zelf dragen?




Voor deze nail art heb ik de volgende lakken gebruikt:

Milani - 201 basecoat / nail grow
Max nails - Top coat
Kleancolor - 4 White
Kleancolor - 19 light red
China Glaze - White Cap

De tekening zelf is gemaakt met acrylverf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten