vrijdag 22 februari 2013

Nail art Stamping Candy

Hee allemaal, 



Vandaag een simpele maar leuke nail art!
Eerst  bracht ik weer een basecoat aan. Deze keer gebruikte ik weer mijn favoriet Milani Basecoat and Nailgrow welke te verkrijgen is bij onder ander Nailways. Een uitgebreide review over deze basecoat vind je hier terug. 


Daarna bracht ik twee laagjes van de mooie oranje zalmachtige lak Mimosa Before Manis aan. Na één laagje was hij bijna volledig dekkend omdat mijn nagel nog iets doorscheen bracht ik nog een tweede laagje aan.

Dit heb ik goed laten drogen waarna ik besloot te stempelen met een mooie lak uit de Khrome collectie van China Glaze namelijk Robotika. De Khrome collectie is een erg mooie collectie met lakken waar je gemakkelijk mee kunt stempelen. Maar daarnaast kan je deze lakken ook prima gebruiken als gewone lak! Het blijft één van mijn meest favoriete collecties!

Ik gebruikte imageplate BM-306 daar staat een leuk patroon op met lolly's. Dit vond ik erg leuk passen bij de kleur van de nagellak die mij laat denken aan snoepgoed. Daarna bracht ik er een mooie glossy topcoat overaan van Milani. Dit gaf het eind resultaat een mooie glans.

De lakjes die ik gebruikt heb zijn:

Milani Basecoat nailgrow
China Glaze Mimosa Before Manis uit de Avant Garden collectie
China Glaze Robotika uit de Khrome collectie
Milani Glossy topcoat

2 opmerkingen:

  1. Mooie nail art! Ik vind stamping nail art heel leuk, ik ben er alleen niet erg goed in :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje :)
    Met oefenen lukt het bijna iedereen uiteindelijk :D

    BeantwoordenVerwijderen