zondag 17 februari 2013

Orly Hope & Freedom Fest

Hee allemaal,

Ook Orly komt deze Lente met een mooie nieuwe collectie. Kijk snel mee:

  • Orly Hope & Freedom Fest - Melodious Utopia
  • Gele nagellak met rood/oranje glimmer
  • Inhoud 18 ml 

  • Orly Hope & Freedom Fest - Peaceful Opposition
  • Grijsroze doorzichtige nagellak met grove zilveren glitters
  • Inhoud 18 ml 



  • Orly Hope & Freedom Fest - Coachella Dweller
  • Zacht groene creme nagellak
  • Inhoud 18 ml 

  • Orly Hope & Freedom Fest - Elation Generation
  • Roze nagellak met verschillende kleuren glitters
  • Inhoud 18 ml 



  • Orly Hope & Freedom Fest - Boho Bonnet
  • Schitterende grijze kleur nagellak
  • Inhoud 18 ml 

  • Orly Hope & Freedom Fest - High on Hope
  • Blauwgrijze nagellak met paarse glimmer
  • Inhoud 18 ml
Een leuke mooie lente collectie en wat zitten er mooie kleuren tussen! Elation Generation is echt een lak voor mij. Glitters en roze... De stap naar de webwinkel was dan ook snel genomen en al snel zat deze mooie lak in mijn winkelwagentje. Ik kan niet wachten tot ik hem bij mijn collectie kan voegen!


De lakken zijn onder ander bij Nailways verkrijgbaar voor 12,95 euro. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten