vrijdag 1 februari 2013

Preview - China Glaze Glitz

Hee allemaal,




Deze maand komt China Glaze met een nieuwe voorjaarscollectie! Namelijk Glitz Blitz n pieces. De collectie oogt veelbelovend!


Deze collectie bevat zes glitterlakken met de namen: Glitz n` Pieces , Scattered & Tattered , Razzle Me Dazzle Me, Bling It On, Mosaic Madnes, Graffiti Glitter. Ik ben erg benieuwd naar Razzle Me Dazzle Me en Mosaic Madnes. De kleuren ogen een beetje paars en kobalt blauw. Zoals jullie misschien wel weten zijn dat juist de kleuren waar ik erg gek op ben. Ook ben ik dol op glitterlakken wat dat betreft ben ik net een ekster. Hoe meer het blinkt en glittert hoe leuker ik het vind!




De lakken zullen vanaf midden februari verkrijgbaar zijn bij onder ander Nailways en Prettypolish. Ik kijk er naar uit. Wat vinden jullie van deze collectie en lakken? Hebben jullie net zo hoge verwachtingen als mij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten