zondag 3 februari 2013

Review - Milani basecoat/nailgrow

Hee allemaal,


Jullie hebben deze basecoat al meerdere keren voorbij zien komen in mijn blogs. Hoogtijd om een review over dit artikel te schrijven. 


Om te beginnen is dit mijn meest favoriete basecoat. Dat komt omdat hij mijn nagels zo goed beschermt tegen de kleurlakken en daarnaast zorgt hij er voor dat mijn nagels steviger zijn en beter groeien. Van mijzelf heb ik erg broze nagels en die breken dus gemakkelijk af. Sinds ik deze basecoat gebruik gaat dat een stuk beter. Mijn nagels ogen direct een stuk meer verzorgt zeker als ik geen nagellak draag.


De basecoat droogt daarbij ook nog eens super snel. Ik kan erg slecht tegen nagellakken/basecoats die niet goed of niet snel drogen. Ik gebruik een basecoat om mijn nagels te beschermen maar het moet niet te lang duren omdat ik vaak een idee in mijn hoofd heb die ik snel wil uitwerken. Deze basecoat is voor mij dus een uitkomst. Ook van anderen hoor ik er positieve ervaringen over.

De basecoat kocht ik bij Nailways. Qua prijs valt deze basecoat in een middenklasse. Momenteel is hij niet te koop in de webshop van Nailways. Ik heb een bericht gestuurd en hoop jullie binnenkort te kunnen vertellen dat hij weer verkrijgbaar is. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten