maandag 25 maart 2013

Alice in Wonderland - Cheshire

Hee allemaal,





Kennen jullie nog die leuke, gekke soms gemene kat uit Alice in Wonderland? Ik vind hem zooo leuk dat ik besloot een nail art te maken met hem!

Als basislak heb ik Live Love Laugh van China Glaze gebruikt. Die zagen jullie gisteren al voorbij komen als swatch. Toen de lak wat begon te chippen leek het mij leuk om te proberen de lak nog enkele dagen langer te dragen met een nail art. Lang hoefde ik niet na te denken, de kleur paste goed bij Cheshire!



De nail art heb ik gemaakt met acrylverf. Het blijft altijd afwachten hoe een nail art uitpakt. Zeker omdat ik vaak zonder een voorbeeld (enkel een idee in mijn hoofd) de nail art maak. Of het totaal plaatje dan een succes wordt is altijd weer spannend... maar hoe dan ook deze creatie staat best leuk op mijn nagels. De kleur is vrolijk en Cheshire is best goed gelukt al zeg ik het zelf!

Het nagellakflesje op deze foto is een markeerstift. 


Wat vinden jullie van Alice in Wonderland? En wat vinden jullie van deze creatie?

6 opmerkingen:

  1. Oh wat creatief gedaan! Heel leuk, en hij lijkt ook goed! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaha hij is echt grappig en goed gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh wat mooi! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook Eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Ik volg je op bloglovin, volg je me terug?

    BeantwoordenVerwijderen