vrijdag 19 april 2013

China glaze - Pink-ie Promise Love nails

Hee allemaal,





Enige tijd geleden zagen jullie al de Swatch van Pink-Ie Promise. Een mooie roze lak! :) Ik vind het een erg leuk kleurtje om te gebruiken als basis van Nail arts en zo komt hij vandaag nog eens voorbij!



Ik wilde een speelse nail art maken op mijn nagels... die snel, gemakkelijk en toch niet te eenvoudig eruit zou zien. Na even denken besloot ik mijn imageplates erbij te pakken en terwijl ik bladerde in mijn imageplateboek zag ik dit leuke plaatje. BM-311 heeft leuke afbeeldingen met kleine teksten. Om het speels te houden ben ik gaan stempelen met meerdere kleuren. Ik gebruikte Konad Stempellakken.

Het resultaat was wel grappig, toch heb ik het niet lang gedragen. Na twee dagen had ik het met deze creatie toch wel gezien. Wat vinden jullie van deze creatie? Zouden jullie het zelf dragen?

2 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje!
    En leuke nailart :-) Vind hem wel erg druk, denk dat ik hem ook 2 dagen zou dragen. Het is ook leuk om 1 nagel druk te doen en de andere met een wat rustigere print. Je kan zo echt eindeloos varieren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen