zaterdag 27 april 2013

Dupe: NFU-OH 064 v.s. China Glaze Get outta my space

Hee allemaal,



Vandaag laat ik jullie twee mooie holografische lakken zien. Dupe van NFU-OH of toch niet?
Qua kleur in de flesjes lijken de lakken enorm op elkaar. Daardoor werd ik nieuwsgierig of er van mijn meest favoriete NFU-OH lak nu een dupe zou zijn gekomen.

Ik bracht van beide lakken twee laagjes aan, de fotos zijn genomen bij kunstlicht:




En dan de NFU-OH lak:



Er is een duidelijk verschil tussen beide lakken te zien. Zelfs bij kunstlicht (s avonds) is de NFU-OH lak enorm holografisch en kan ik niet stoppen met het kijken erna. Ook met het lakken merkte ik een duidelijk verschil. Het holografische lakje van China Glaze heeft de neiging om wat te strepen. Met lakken moet je daarom wel enigszins zorgvuldig te werk gaan.

Van het NFU-OH lakje weet ik dat hij overdag bij zonlicht nog mooiere effecten laat zien. Daarnaast vind ik het flesje van NFU-OH echt prachtig. China Glaze holographics zijn overdag natuurlijk bij zonlicht ook veel mooier. Maar toch vind ik het verschil wel opvallend. S avonds lijkt het lakje van China Glaze meer op een metallic dan holografisch lakje. Dat vind ik zelf wel jammer.

Qua prijs zit er geen verschil in. Beide lakken zijn te koop voor 8,95 euro. Het flesje van NFU-OH bevat 17ml en de flesjes van China Glaze 14ml. China Glaze is onder ander te koop bij Pretty Polish en Nailways. En de NFU-OH lakken bij NFU-OH Benelux

Welk lakje vinden jullie het mooist? De NFU-OH of toch China Glaze? 

2 opmerkingen:

  1. Those Nfu Oh is so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow, vind ze beide erg mooi! Maar die van NFU springt er wel uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen