maandag 15 april 2013

Nails v.s Nails - Butterfly

Hee allemaal,





Een maand geleden (pff wat vliegt de tijd!) ben ik samen met Mirjam een Nails v.s. Nails gestart. Het vorige thema was easter / spring. De creaties kan je hier terug vinden.

Deze maand is het thema Butterfly. Ik zit boordevol ideeën maar door tijd en energie gebrek heb ik het deze keer eenvoudig gehouden. Mirjam van Jewelyz pakte uit met een mooie freehand. Meer over deze nail art kan je lezen op haar site.



Deze keer besloot ik mij in te houden en een snelle nail art te maken. Ik heb voor een ombre/gradient basis gekozen. De lakken die ik daarvoor gebruikt heb zijn:




Tarty- For the party - China Glaze
Life is Rosy - China Glaze
Ancient Jade - Orly
59 - Viva la diva



Om het totaal net wat opvallender te maken besloot ik het mooie holografische glitterlakje van Viva la diva er over aan te brengen. Op de fotos is dit bijna niet te zien (helaas). Dat maakte deze nail art echt compleet.

Hopelijk vonden jullie dit weer een leuk blogje. Welke nail art vinden jullie het mooist?


5 opmerkingen: