maandag 13 mei 2013

Swatch China Glaze Holographics - Not in this Galaxy

Hee allemaal,



Ik laat jullie vandaag weer een lak zien uit de China Glaze Holographic collectie. Deze kleur vind ik denk ik het mooist tot nu toe!

De lak dekte netjes in twee lagen en droogde snel. Het holografische effect was weer goed aanwezig en hij streepte ook minder voor mijn gevoel! Positief dus!

Omdat ik het patroontje van enkele blogs terug zo ontzettend leuk vond gebruikte ik hem nog eens. Met deze kleuren combinatie is het weer een totaal ander gezicht vind ik !



Hierna bracht ik nog de topcoat van Seche Vite aan. En wauw... dat maakte het plaatje écht compleet! 


Wat is dat een fijne topcoat! Hij doet goed zijn werk, droogt snel en zorgt dat de lak langer blijft zitten. Ik ben meer dan tevreden over deze topcoat en ga hem ook zeker vaker gebruiken. 

Wat vinden jullie van deze lak en topcoat? En wat vinden jullie van de nail art?

1 opmerking: