woensdag 31 juli 2013

De oplossing voor Sheer lakjes?

Hee allemaal,


Gisteren zagen jullie al dit prachtige lakje. Er zijn natuurlijk meerdere opties om hem minder sheer te laten zijn. Misschien de meest eenvoudige een witte basis waarna je het lakje aanbrengt. Maar... vaak ben ik eigenwijs en probeer ik het lakje toch eerst zonder een witte basis, wie weet dekt hij in één keer toch goed?





Als het dan toch niet zo blijkt te zijn... heb ik vaak niet het geduld om eerst weer een basecoat dan een witte lak en dan het gekleurde lakje , nail art en dan topcoat.... aan te brengen.... dus zocht ik naar een meer eenvoudige optie...

Zoals jullie hierboven zien is dit lakje echt behoorlijk sheer met twee laagjes. Ik zocht tussen mijn stampingplates een mooi fullnail design en kwam tot deze creatie:




Zoals jullie zien leid een fullnail patroon ontzettend af waardoor je niet meer ziet dat hij sheer is! Ideaal, voor mij is dit de oplossing. Dit verbloemt het perfect. 

Wat doen jullie als blijkt dat de nagellak niet goed dekt?

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg! Ik doe eigenlijk niks als mijn nagellak niet goed dekt haha, ik ben daar niet zo nauwkeurig in haha!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit zeg, goede oplossing :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed idee! Hier had ik nog niet aan gedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wt een goed idee:D Heel leuk!

    Xoxo
    Www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is natuurlijk ook een heel goed idee

    BeantwoordenVerwijderen