zaterdag 10 augustus 2013

Shoplog - Blond Amsterdam

Hee allemaal,


Het is jullie vast niet ontgaan... ik ben dol op Blond Amsterdam. Een paar dagen geleden zagen jullie al de Blond Amsterdam Videotutorial. Vandaag heb ik een shoplog voor jullie! Mam had ook voor mij geshopt en die artikelen laat ik eerst even zien.



Hier boven zien jullie een leuke theetrommel, een giftset Rosemary en een super schattige mok!


In de giftset zitten twee handige pomp dispensers. De linker is Handwash en de rechter Handlotion. Ik ben heel erg fan van de Rituals producten en gebruikte daarvan de handscrub, handwash en handlotion. Nu ga ik deze testen! Ik laat jullie natuurlijk weten hoe het bevalt. De geur is in ieder geval echt heerlijk!


Ook kreeg ik van Mam de leuke Miss Naughty mok... hij is echt heel leuk! 


Dit leuke theeblik kreeg ik ook cadeau. er staan allerlei recepten en leuke tekeningen op. Hij is echt zoooo leuk!

Het was erg toevallig. Ik kwam s morgens beneden en vertelde enthousiast dat ik geshopt had bij Blond Amsterdam. Mam keek verbaasd op, wat heb je dan gekocht? Zij had de avond er voor de verrassingen hier boven bestelt! Dus samen begonnen we te lachen en gelukkig hadden we niet dezelfde producten bestelt! In mijn shopmandje zaten de volgende artikelen: 


Toen ik zelf bestelde was ik aan het twijfelen tussen de Rosemary of Honey. Uiteindelijk gooide ik de Honey producten in mijn winkelmandje. En nu... heb ik ze allebei! De honinggeur is ook echt heel lekker! De Handcream heb ik al even snel getest en is niet te vet en ruikt echt heerlijk! Later hierover natuurlijk ook meer!


In mijn winkelmandje zat ook nog de Handcream ReFreshing. Sinaasappel met eucalyptusgeur. Ik moet zeggen dat de eucalyptus overheerst maar persoonlijk vind ik dat juist erg lekker. De Hamman collectie van Rituals is ook één van mijn favorieten. 






De binnenkant:


Een leuk en handig make-up tasje die je natuurlijk ook voor andere dingen kan gebruiken. Het is een tasje van stevig materiaal welke met een natte doek gemakkelijk af te nemen is. Hij heeft één groot vak met daarin een klein vakje (zonder rits). 

Hiervan kocht ik ook nog een tweede: 


En de binnenkant:



Dit make-up tasje heeft dezelfde indeling. Op de voorkant zit een goudkleurig Embleem van Blond Amsterdam. Dit is uit de Spend-it collectie het Make-up tasje. Deze gebruik ik niet als make-up tasje maar als opbergtasje voor mijn mobile oplader. 





Dat is mijn Duracell rechargeable Li-ion Battery. In het Smartphone tijdperk... kennen we het denk ik allemaal. We zijn onderweg en actief op onze Smartphone maar dan is je batterij leeg, frustratie omdat je net even Facebook wilt checken of een blog wilt bij lezen. En toen kwam de oplossing met deze draagbare oplader kan ik nog z`n drie uur extra vooruit als mijn batterij leeg is! Ideaal. Ik kocht hem kort geleden bij Bol.com en sindsdien zit hij standaard in mijn tas. Ik kan niet meer zonder en extra leuk is dat hij roze / paars is! 


Natuurlijk heb ik als echte Blond-Amsterdam Fan ook een blondpas... Zo kan je blondjes sparen waarmee je korting krijgt op je aankopen. Erg handig als je vaker wilt bestellen bij Blond-Amsterdam. De blondpas is een eenmalige aanschaf en kost vijf euro. 


Dit was mijn shoplog deze keer. Met voornamelijk of nou zo goed als alleen Blond Amsterdam! Hopelijk vonden jullie het leuk! Zijn er producten die jullie graag terug zien in een review? Laat het dan weten bij de reacties.


Follow on Bloglovin

11 opmerkingen:

  1. Super leuke aankoopjes van Blond Amsterdam!!!
    Ze hebben altijd zoveel van die leuke dingetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, leuk! Zo schattig al die dingetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een leuke artikelen! Ik hou van Blond! :D
    Ik vind dat make-up tasje ook echt heel leuk. Oh en die mok! En die pompjes ooh die zouden hier ook heel leuk staan in de keuken hihi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die dispensers zijn echt ideaaal en naast dat ze leuk zijn ruikt het nog heerlijk ook!

      Verwijderen
  4. Jij en je moeder hebben lekker veel gekocht! Haha. Super leuk, mijn zus heeft er ook echt van alles van.

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha het was echt toeval! Maar ben er echt heel blij mee!

      Verwijderen
  5. Oeh Blond is zo leuk!! Ik heb die d.uracell oplader ook, alleen met 5u :) moet natuurlijk altijd bereikbaar zijn voor mn nieuwe setje longen hahaha..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat lief van mams, mooie cadeautjes heeft ze gekocht, grappig dat jullie beide iets hadden gekocht

    BeantwoordenVerwijderen