zondag 18 augustus 2013

Shoplog!

Hee allemaal,



Vandaag een leuke shoplog voor jullie!
Ik kocht enkele mooie glitterlakken van China Glaze uit de Eye Candy, Glitz en Prismatic Collectie!



Ondanks dat ik echt dol op glitterlakken ben en ze prachtig vind op mijn nagels. Draag ik ze niet vaak. Maaaar dat kon niet voorkomen dat deze geweldige lakken in mijn shoppingmandje belandden! Alle drie de collecties zijn limited editions.


Ook de On the Horizon lakken kon ik niet laten staan...Ze zijn zoooo leuk!! Ik heb er al twee geswatched en oooh ze zijn zoooo mooi!



Ook mijn meest favoriete witte lakken waren echt nodig haha. Mooie smoes ;) maar alle drie waren zo goed als op. Dus tijd om ze aan te vullen. Van links naar rechts:

Dandy Lying Around - Avant Garden Collectie
Winter Waltz - Klean color
White 4 - Klean color
Gold Spun Coral - Rimmel

Als er lakken tussen zitten waarvan je graag een swatch zou willen zien, laat het weten! :) Dan komen ze eerder voorbij hier op de site. 

Hebben jullie ook favoriete witte lakken? En wat vinden jullie van mijn aanwinsten ?

9 opmerkingen:

  1. Oh, wat een prachtige lakjes heb je gekocht! Ik ben ook dol op glitters.
    Welke is dat roze lakje van China Glaze (middelste op de bovenste foto)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige aankopen! Ben erg benieuwd naar the on the horizon lakken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb ze nu allemaal geswatched :) komen dus binnenkort langs hier op de site! :)

      Verwijderen
  3. OOH wat een mooie lakjes! Ik ben erg benieuwd naar de Horizon collectie ooh :-)
    Waar koop jij je China Glaze lakjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meestal bij Prettypolish maar soms ook bij Enchantra of Nailways :)

      Verwijderen
  4. Wat een mooie lakjes, ben benieuws naar de swatches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel benieuwd naar de swatches; van allemaal! :-D

    BeantwoordenVerwijderen