zaterdag 24 augustus 2013

Spiderman - Videotutorial

Hee allemaal,





Vandaag weer een videotutorial, hopelijk vinden jullie het weer leuk! :)



Spiderman nagels maken was een leuke uitdaging. Hoe ik erop kwam om deze nail art te maken? Een goede vriend van mij is dol op Spiderman. Voor de grap zei hij eens '' Je maakt van alles op je nagels maar geen Spiderman?!?''. Kortom vanaf dat moment stond een Spiderman nail art op de planning!



De echte Spiderman kenners zullen vast verschillen zien. Maar ik ben wel tevreden! :) Hij is voor mijn idee wel goed gelukt en herkenbaar!

Is het een geslaagde creatie? Zouden jullie deze nail art dragen ? Wat vinden jullie van Spiderman?


  Follow on Bloglovin

3 opmerkingen:

  1. Ik vind Spider-Man geweldig, ben nu bezig met een paar comics er van te lezen en de films zijn ook erg leuk! :)
    Mooie nail art, ik ga hem ook maken binnekort! :D

    BeantwoordenVerwijderen