zondag 11 augustus 2013

Swatch China Glaze - Sunset Sail

Hee allemaal,


Vandaag laat ik jullie Sunset Sail van China Glaze zien. Ik kan direct al zeggen dat het jammer is dat hij zo slecht dekt maar een witte basis doet natuurlijk wonderen.


Sunset Sail dekt slecht. Ik wil het nog net niet rampzalig noemen maar zonder witte basis zijn er minimaal drie a vier laagjes nodig. Daarom heb ik gekozen om hem op een witte basis ( Kleancolor 4 White) aan te brengen. Het is een mooie Nude zand kleur met een glanzende finish. De lak is zoals we hem kennen van andere China Glaze lakken niet te dun of dik en het kwastje lakt prettig.


Natuurlijk heb ik dit lakje weer gebruikt als basis voor een Nail art. Overmorgen zien jullie weer een Video Tutorial. Het thema is deze keer Angry Birds! Morgen komt er een mooie nail art van Saskia online. 

Wat vinden jullie van dit Nude lakje? Hebben jullie hem ook in je collectie? 


Follow on Bloglovin

4 opmerkingen: