maandag 5 augustus 2013

Swatch China Glaze With Love

Hee allemaal,


Een prachtige rode lak. Een extra leuk weetje: Dit is slechts één laagje! With Love is een erg goed dekkende knal rode lak. Een kleur die je moet liggen.


Rood is normaal niet echt mijn kleur. Op een witte basis een rode nail art maken kan nog maar echt rode nagels... hm nee. Bij anderen vind ik het ontzettend mooi staan maar bij mijzelf.....

Tot ik over With Love hoorde. Vele enthousiaste reacties passeerden in gesprekken met andere Nail art fans. Dat haalde mij over om deze rode lak een kans te geven. En ik moet toegeven ik kom zelden een lak tegen die zo goed dekt als With Love. Een minpunt vond ik echter ook. De lak is zo dun dat het gemakkelijk je nagelriemen in loopt, iets wat mij behoorlijk frustreert. Maar gelukkig is dat met een beetje nagellak remover zo weer weg.

Extra leuk is dat morgen een Freehand nail art met deze lak als basis online komt! En dat is nog niet alles er komt morgen om 16.00u een stashvideo! Tot morgen dus?

Rode nagels is het iets voor jou?

4 opmerkingen:

  1. Aaah een stashvideo! Leuk leuk!
    Ik hou wel van rode nagellak, maar vaak maakt het mijn handen wat bleek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook niet zo van knalrode nagels bij mezelf vind het altijd zo hard staan bij mijn huidskleur, maar ik hou wél van China Glaze ;) Deze dekt idd práchtig met één laagje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje! Ik houd wel van rood, maar dan voor mijn teennagels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik draag ook niet gauw rode nagellak maar heel soms wel, ik vindt rode nagellak gauw heel saai(standaard)

    BeantwoordenVerwijderen